Meghibásodás esetén ne habozz, jelezd nekünk és ha a szolgáltatást megrendelted akkor azonnal kicseréljük.
A hibabejelentés után a terméket jótállás és garanciabeváltás esetén 15 munkanap alatt vizsgáljuk meg és javítjuk. A hibás termék javítása több napot is igénybe vehet. Ha ezt el szeretnéd kerülni akkor érdemes a szolgáltatást igénybe venned, mert akkor 2 nap alatt cseréljük a terméket.
A megvásárolt azonnali termékcsere szolgáltatás egy adott termékhez tartozik. Több termék azonnali cseregaranciára nem váltható be. Válaszd ki a terméket, és add hozzá a szolgáltatást a kosaradhoz.
Miután kifizetted a szolgáltatást, a jótállási időszak alatt bármikor igénybe veheted azt.
Indítsd el a reklamációt emailben az info@agrianna.hu címen és 48 órán belül feldolgozzuk a kérésedet és, amennyiben a feltételeknek megfelelő akkor kicseréljük azonnal a terméket és cserecsomaggal megkapod az újat.
A szolgáltatás a termék árától függ ezért a díj változó lehet. Az ár a legtöbb esetben 12%-át teszi ki a termék árának de vannak fix értékűek is. Az érték a kosárba helyezett értékkel lesz egyenlő később nem változik.
A szolgáltatás az adott termékekhez tartozó jótállási törvényeknek megfelelő időre vonatkozik. 10 000 Forint -100 000 Forint összegű eladási ár esetén 1év, 100 001 Forint – 250 000 Forint összegű eladási ár esetén 2 év, 250 001 Forint összegű eladási ártól 3 év.
A szolgáltatás az adott termékeknél a kosár melletti csekkbox bejelölésével és kosárba helyezésével majd annak fizetésével vehető igénybe.
Mikor kapom meg a terméket ha jeleztem, hogy a termék nem működik?
Munkanapokon 48 órán belül feldolgozzuk a kérésedet és 1-2 napon belül cserecsomaggal megkapod a terméket.
Akkor is kicserélik a terméket, ha azon mechanikai sérülés van?
A termék jótállásának megfelelően tudjuk kicserélni a terméket. Mechanikai sérülésre nem vonatkozik se a garancia se a jótállás.
Mi történik akkor, ha az áru már nem áll rendelkezésre?
Amennyiben nincs raktáron a termék akkor visszafizetjük a termék árát és a termékcsere garancia díját is.
Mikortól lehet az azonnali cserét igénybe venni?
A csere a megvásárolt termék átvétele után érvényesíthető.
Meg lehet vásárolni később is az Azonnali termékcsere garancia szolgáltatást?
Csak az adott vásárláskor tehető kosárba, később már nem igényelhető
A gyerek kinőtte a fülbevalót, kicserélhetem nagyobbra?
A vásárolt terméket csak ugyanarra a termékre lehet kicserélni.
Jól tudjuk, hogy a karácsonyi ajándék nem mindig nyeri el a megajándékozott tetszését. Ezért minden a „Be nem vált ajándék cseréje" szolgáltatással megjelölt termékünket 2025. 1. 31-ig ingyenesen kicserélheted egy utalványra, melyet más termékek megvásárlására költhetsz.
A nem megfelelő ajándékokat karácsony után is visszaküldheted.
Válassz egy terméket a „Be nem vált ajándék cseréje" szolgáltatással.
Annak megerősítését, hogy a szolgáltatás vonatkozik az adott ajándékra, a termék leírásánál és a bevásárlókosár első lépésénél is megtalálhatod.
Az ajándékot 2025. január 31-ig visszaküldheted.
Ha nem tetszik az ajándék, akkor január 31-ig hozd el a nem használt és sértetlen állapotú terméket vagy küld vissza 2025. 1. 31-ig.
Ezután termékvásárlásra feljogosító utalványt kapsz. A nem használt, sértetlen állapotban lévő termék után automatikusan küldjük a vásárlási utalványt.
Az utalványt más termék megvásárlása során beválthatod. Használd fel az utalványt egy másik ajándék vagy termék megvásárlására. Az utalvány 2025. március 31-ig használható fel.
*Rossz állapotú vagy értékcsökkentett termék esetében az utalvány értéke csökkentésre kerül.
Igen!Ha megkapod és nem tetszik, majd postafordultával visszaküldöd akkor visszafizetjük az összeget.
Igen!Ha megkapod és nem tetszik, majd postafordultával visszaküldöd akkor visszafizetjük az összeget.
Különösen finom és elegáns ez a hosszú, könnyű, áttört rombuszmintás ezüst fülbevaló.
Ajánljuk mindenkinek, akinek számítanak a részletek, és aki szereti csak azoknak megmutatni különlegességét, akik nyitott szemmel járnak a világban, észreveszik a csodálatos dolgokat - és Téged. :)
Szöveg betöltése kérlek várj...